OSTELADEN
Osteladen havde brug for hjælp til mange forskellige opgaver, herunder en ny hjemmeside, opslag på Facebook, fotografering og opsætning af en brochure.
HJEMMESIDE
Den oprindelige hjemmeside havde kraftigt brug for en opdatering, så det tidligere meget smalle format, der var designet til små skærme, blev derfor bredt ud. Hele sitet blev mobiloptimeret med lækre billeder, fonte og farver, der på en mere indbydende måde viser hvad butikken handler med.
EFTER
FØR
BROCHURE
Osteladen ønskede også en professionel A4 brochure, der på en lækker måde præsenterede deres oste- og pølseborde. Midtersiderne blev dedikeret til en beskrivelse af alle ostebordene med priser, og bagsiden beskrev de mere praktiske ting, såsom bestilling, afhentning og tilvalgsmuligheder.
En specialopgave til brochuren var at fotografere Husets planke, så kunderne kunne se hvad præcist der var på den.
PR VIDEO
Osteladen havde også brug for en lille præsentationsvideo fra butikken, der viste stemningen og lidt af udvalget på en hyggelig måde. Optagelserne blev lavet på et par timer og efterfølgende redigeret med lidt musik under, for at gøre det billigt men stemningsfuldt.
SOCIALE MEDIER
FACEBOOK PROFIL
En del af opgaven var at oprette deres Facebook side med dertilhørende topbanner og profilbillede. Det var vigtigt at stilen fra hjemmesiden gik igen, så der var genkendelighed på tværs af platformene.
OPSLAG
Efterfølgende har jeg stået for at lave nogle af Osteladens Facebook opslag, og i samme forbindelse brugt noget af det materiale jeg havde lavet til dem. Teksterne er korte med nyhedsværdi og har alle en ‘call to action’, så kunderne opfordres til handling.